10. toukokuuta 2009

Lauantain Pro

Kyllähän se lyönti sieltä lähti taas löytymään, kun korjattiin muutama ihan pieni juttu... Tai ehkä olisi parempi sanoa, että muistutettiin mieliin, miten homman pitikään oikeasti toimia. Korjattiin grippiä, mailan taaksevientiä, rauhoitettiin rytmiä ja yritettiin estää oikeaa jalan polvea napsahtamasta takalukkoon.

Yllättävän paljon sitä taas tunnissa ehti. Lopputulemana lyönti näytti enemmän golfilta kuin salibandylta. Toivoa siis on.

Siinä samalla, kun MinkkiP oli pron opissa, niin minä löin itsekseni.
Tässä saldo:
54min
syke ka 95 / max 119
217 kcal

5 kommenttia:

  1. Hei sykemittari nerot!
    Kertokaas miten se laskennallinen syke oikeasti lasketaan kuin netistä löytyy vaikka kunka monta erillaista kaavaa?

    VastaaPoista
  2. Minun tietojen mukaan maksimisyke on laskennallisesti 220-ikä vuosina. Jossain on myös ohjeistettu 205-(0,5*ikä vuosina). Noista tulee kyllä melko sama luku.

    VastaaPoista
  3. Olen 29v mies ja leposyke on luokkaa 48-54. Juoksin kuntosalilla juoksumatolla cooperin, jonka jälkeen kone sanoi että maksimisyke oli 219 ... huulet alkoi sinertää :)

    VastaaPoista
  4. Tuo on kyllä paljon. Mun Polar ilmoittelee aina välillä maksimisykkeeksi 225, mutta se on joku virhepiikki. Länsiväyläjuoksun viimeiset metrit syke oli 197. Katson sen olevan mun maksimisyke. Mun leposyke on 56 ja olen 31v. Tuo maksimisyke on aika paljon korkeampi kuin laskennallinen, vaikka en olekaan mikään kestävyysurheilija.

    VastaaPoista
  5. Allekirjoittaneenkin Polar veti säbätreenien yhteydessä yksittäisen piikin 223 lukemiin, mutta se ei todellakaan pidä paikkaansa. En lähtisi ihan heti uskomaan tuota 219 lukemaa, ellet sitten ole ammattiurheilija ja kellota yli 210 sykkeitä jatkuvasti.

    Itsellä tosiaan ikään se 35 ja maksimisykkeeksi mitattiin Vierumäen urheilijatestissä 193. MinkkiP

    VastaaPoista

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...