17. huhtikuuta 2013

Minkä värinen on fitness-persoonasi?

Drun innoittamana Kipuilua-blogista tein The 8 colors of fitness-testin.

Minä sain fitness-värikseni punaisen, joka on niin minua kuin olla ja voi! :)
Tässä viimeiset sanat tuloksesta:

Red Efficients (ESTP)

Reds Efficients enjoy high energy, fast-paced training sessions. They look for trainers who provide specific and concrete feedback so they can make corrections in the moment. Red Efficients employ a trainer to prepare them for peak performance and competition with others.

Red Harmonies (ESFP)

Reds Harmonies enjoy high energy, fast-paced training sessions. They look for trainers who provide specific and concrete feedback so they can make corrections in the moment. Red Harmonies appreciate trainers who encourage friendly competition and camaraderie with others.

Janoa todellakin valmentajan palautetta, jotta voisin tehdä kaiken niin hyvin kuin pystyn. Valmentajia ei minulla ole valitettavasti ollut ihan hirveästi viime vuosina, joten olen erittäin iloinen Anton Johanssonin vetämästä PT-valmennuksesta, jossa Samin kanssa olemme. Omin Antonilta varmasti enemmän aikaa kuin minun 1/6 olisi, mutta en vain voi itselleni mitään. :) Samille olen varmasti myöskin haastava valmennettava hiihdossa, liikkuvuusharjoituksissa ym. lajeissa, kun haluan jokaisesta suorituksesta palautteen. :)

Punaisen liikkujan tuloksissa sanottiin myös, että yksin ei pysty tehdä juuri mitään, ja se on aivan totta. Olen henkeen ja vereen joukkue-/massaurheilija. Kiipeilyssäkin onneksi tarvitaan ainakin se toinen paikalle, vaikka sinänsä laji yksilösuoritus onkin.

Kuten tulokset kertoivat, en myöskään kaihda kilpailua tai pelejä, vaan oikeasti nautin suuresti lentiksessakin pikkupeleistä, tietenkin teknisen kehittymisen rinnalla. :)

Minkä värisiä fitness-persoonia te olette, kyselee Nora. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...